ROZPOCZYNAMY REKRUTACJĘ UCZNIÓW
do projektu
„Podejmij eko-wyzwanie! - mobilność szansą na rozwój zrównoważonych postaw uczniów
i ich kompetencji językowych”
realizowanego na zasadach Programu Erasmus+ w ramach projektu
Zagraniczna mobilność edukacyjna uczniów i kadry edukacji szkolnej
finansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego .
Projekt obejmuje działalność projektową oraz mobilność uczniów do Włoch w dniach 6.06.2024 r. -15.06.2024 r.
Udział w projekcie jest bezpłatny, koszty transportu, wyżywienia, zakwaterowania są pokrywane z budżetu projektu!
20.03.24 r. - 05.04.2024 r. – przyjmowanie zgłoszeń uczestników
12.04.2024r. - ogłoszenie wyników rekrutacji
Projekt skierowany jest do uczniów kl.7 i 8. Uczeń który chce zgłosić chęć udziału w projekcie jest zobowiązany do złożenia
w sekretariacie szkoły formularza zgłoszeniowego.
Wszelkie istotne informacje o projekcie znajdują się w Regulaminie rekrutacji.
Dofinansowanie projektu z UE: 138 645,29 zł
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Załącznik nr 1 - Klauzule informacyjne
Załącznik nr 2 - Zakres danych ucznia
Uczestnicy projektu zostaną wyłonieni w procesie rekrutacji. Zakwalifikowani uczniowie wezmą udział w zajęciach przygotowawczych, m.in. zajęciach z języka angielskiego i włoskiego, zajęcia merytoryczne o tematyce związanej z ekologią i ochroną środowiska, przygotowanie materiałów oraz prezentacji szkoły, zajęcia kulturowe oraz pedagogiczne.
W dniach 6.06 – 15.06.2024r. uczniowie wyjadą do Włoch. Program mobilności zakłada udział uczniów w zajęciach warsztatowych, w czasie których pogłębią wiedzę z zakresu ekologii i zachowań proekologicznych. Uczniowie będą pracować wspólnie z uczniami włoskimi w grupach projektowych w czasie zajęć oraz warsztatów terenowych.
Głównym rezultatem projektu będzie przygotowanie kalendarza eko-wyzwań. Jest to narzędzie, które będzie inspirować uczniów do drobnych działań, zmiany nawyków na bardziej proekologiczne, będzie dawać proste recepty jak być bardziej eko na co dzień. Po powrocie uczniowie podzielą się rezultatami projektu z całą społecznością szkolną.
Głównymi celami projektu są: wzrost kompetencji językowych uczniów oraz swobody wypowiadania się w języku angielskim, podniesienie poziomu wiedzy i świadomości z zakresu edukacji ekologicznej, doskonalenie umiejętności stosowania narzędzi cyfrowych w praktyce a także poznanie europejskiego dziedzictwa kulturowego i wyrównanie szans edukacyjnych uczniów.
Projekt skierowany jest do uczniów kl.7 i 8. Udział w projekcie jest bezpłatny, koszty transportu, wyżywienia, zakwaterowania są pokrywane z budżetu projektu!
Dofinansowanie projektu z UE: 138 645,29 zł
WYNIKI REKRUTACJI do projektu
„Podejmij eko-wyzwanie! - mobilność szansą na rozwój zrównoważonych postaw uczniów i ich kompetencji językowych”,
nr 2022-2-PL01-KA122-SCH-000100624.
Zapraszamy do zapoznania się z listą osób zakwalifikowanych oraz rezerwowych do uczestnictwa w projekcie „Podejmij eko-wyzwanie!”.
Uczestnicy mają prawo wglądu do szczegółowych wyników procesu rekrutacji u koordynatora projektu.
O dalszych formalnościach uczestnicy projektu zostaną poinformowani w najbliższym czasie.
Lista uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie
WYMAGANIA EDUKACYJNE 2023/2024
DLA UCZNIÓW KLAS IV - VIII
PRZEDMIOT | KLASA IV | KLASA V | KLASA VI | KLASA VII | KLASA VIII |
Język polski | zobacz | zobacz | zobacz | zobacz | zobacz |
Język angielski | |||||
Język niemiecki | |||||
Język hiszpański | |||||
Język rosyjski | |||||
Język włoski | zobacz | zobacz | |||
Historia | zobacz | zobacz | zobacz | zobacz | zobacz |
Wiedza o społeczeństwie | |||||
Przyroda | |||||
Geografia | zobacz | zobacz | zobacz | zobacz | |
Biologia | zobacz | zobacz | zobacz | zobacz | |
Chemia | zobacz | zobacz | |||
Fizyka | zobacz | zobacz | |||
Matematyka | zobacz | zobacz | zobacz | zobacz | zobacz |
Informatyka | zobacz | ||||
Plastyka | |||||
Muzyka | zobacz | zobacz | zobacz | zobacz | |
Technika | zobacz | ||||
Wychowanie fizyczne | |||||
Edukacja dla bezpieczeństwa | zobacz | ||||
Religia | |||||
Etyka | zobacz |
WYMAGANIA EDUKACYJNE 2023/2024
w KLASACH IV - VIII
PRZEDMIOT | KLASA IV | KLASA V | KLASA VI | KLASA VII | KLASA VIII |
Język polski | zobacz | zobacz | zobacz | zobacz | zobacz |
Język angielski | zobacz | zobacz | zobacz | ||
Język hiszpański | |||||
Język niemiecki | |||||
Historia | |||||
Wiedza o społeczeństwie | |||||
Przyroda | |||||
Geografia | |||||
Biologia | |||||
Chemia | |||||
Fizyka | |||||
Matematyka | |||||
Informatyka | |||||
Technika | |||||
Muzyka | |||||
Plastyka | |||||
Wychowanie fizyczne | |||||
Edukacja dla bezpieczeństwa | |||||
Religia |
Telefon zaufania dla Dzieci i Młodzieży
116 111
Telefon 116 111 prowadzony przez FDDS jest czynny całą dobę przez 7 dni w tygodniu, także w dni ustawowo wolne od pracy.
Dzwoniąc pod numer 116 111 nie musisz podawać swojego imienia, nazwiska ani adresu zamieszkania. Połączenie jest bezpłatne ze wszystkich telefonów.
Konsultanci 116 111, to grupa pedagogów i psychologów dyżurujących przy Telefonie Zaufania dla Dzieci i Młodzieży.
Są gotowi rozmawiać o każdej ważnej sprawie. Każdy ma doświadczenie w pracy z osobami w trudnych sytuacjach życiowych i potrzebującymi pomocy.
Potrafią słuchać i rozumieją młodych ludzi. Pomagają dzieciom i młodzieży rozmawiając o sprawach dla nich ważnych i trudnych.
Jeśli będzie to potrzebne, mogą umówić się na kolejną rozmowę. Wszystko, o czym powiesz lub napiszesz, zostanie między Tobą a konsultantami. |
Jeśli poprosisz o pomoc w rozwiązaniu Twoich problemów lub zgodzisz się na to, żeby Ci pomóc – konsultanci zajmą się tym.
Nie będą Cię oceniać ani pouczać. Wysłuchają Twojego problemu i razem z Tobą zastanowią się nad najlepszym jego rozwiązaniem.
Na jaki temat można porozmawiać lub napisać?
TERMINY KONSULTACJI DLA UCZNIÓW
W ROKU SZKOLNYM 2023/2024
Lp. | Prowadzący | Termin | Sala | |
1. | Babiarz Justyna | Poniedziałek | 13.30 - 14.30 | 79 |
2. | Babij Barbara | Wtorek | 7.00 - 8.00 | 85 |
3. | Balawejder Agata | Środa | 7.00 - 8.00 | świetlica |
4. | Biernat Maria | Poniedziałek | 15.30 - 16.00 | 32 |
Czwartek | 15.30 - 16.00 | świetlica | ||
5. | Bogusz Piotr | Czwartek | 7.00 - 8.00 | 61 |
6. | Buszta Danuta | wg potrzeb | ||
7. | Chorzępa Bogdan | Wtorek | 15.30 - 16.30 | świetlica |
8. | Cisek Monika | Czwartek | 7.00 - 8.00/12.45 - 13.15 | 32/38 |
9. | Duliban Danuta | Poniedziałek | 8.00 - 9.00 | hala |
10. | Duliban Magdalena | Środa | 6.55 - 7.55 | 32 |
11. | Fałda Ewelina | Poniedziałek | 7.30 - 8.00 | 83 |
Wtorek | 7.30 - 8.00 | |||
12. | Filip Katarzyna | Wtorek | 7.00 - 8.00 | 86 |
13. | Flejszar - Wawro Alina | Wtorek | 7.15 - 7.45 |
60 |
Środa | 7.15 - 7.45 | |||
Czwartek | 7.15 - 7.45 | |||
14. | Gac - Fronc Anna | Wtorek | 12.45 - 13.30 | 39 |
Czwartek | 7.00 - 7.45 | |||
15. | Garncarski Grzegorz | Wtorek | 14.20 - 15.20 | hala |
16. | Grobelny Małgorzata | Poniedziałek | 7.00 - 8.00 | 61 |
17. | Jęczalik - Jabłońska Anna | Piątek | 14.30 - 15.15 | 58 |
18. | Kisała Diana | Poniedziałek | 14.25 - 15.25 | 13 |
19. | Kołodziejczyk Irena | Poniedziałek | 7.00 - 8.00 | 80 |
20. | Kot Barbara | Poniedziałek | 14.45 - 15.15 | 84/70 |
Wtorek | 13.30 - 14.00 | |||
21. | Kruk Katarzyna | Środa | 7.00 - 8.00 | 85 |
22. | Kucaj Beata | |||
23. | Kuźmicz Małgorzata | Wtorek | 12.45 - 13.45/13.40 - 14.40 | 39 |
24. | Łuksik Bernadeta | Poniedziałek | 8.00 - 9.00 | 41 |
25. | Maj Paulina | Czwartek | 12.45 - 13.15 | 81/40 |
Piątek | 7.30 - 8.00 | |||
26. | Matuszek Monika | Środa | 13.30 - 14.30 | 81 |
27. | Mierzwa Aneta | Czwartek | 11.30 - 12.30 | |
28. | Michno Dariusz | Poniedziałek | 14.30 - 15.00 | 33 |
Wtorek | 13.40 - 14.10 | |||
29. | Misiuda Michał | Wtorek | 7.00 - 8.00 | hala |
30. | Pacia Beata | Wtorek | 15.10 - 15.40 | 31 |
Środa | 13.10 - 13.40 | |||
31. | Paczocha Wioletta | Czwartek | 13.20 - 14.20 | 61 |
32. | Pączka Alicja | Poniedziałek | 8.00 - 8.50/13.30 - 13.40 | 81 |
33. | Pelc Agata | Czwartek | 8.00 - 9.00 | 76 |
34. | Piątek Dorota | Piątek | 8.00 - 9.00 | 60 |
35. | Rachwał Paweł | Środa | 7.00 - 8.00 | hala |
36. | Reizer Lucyna | Wtorek | 11.45 - 12.45 | 37 |
37. | Sierżęga - Bester Jowita | Czwartek | 8.00 - 9.00 | 86 |
38. | Śliwińska Anna | Czwartek | 11.30 - 12.30 | 78 |
39. | Świętoniowski Łukasz | Piątek | 7.00 - 8.00 | hala |
40. | Tonia Karolina | Poniedziałek | 4.25 - 15.25 | 38 |
41. | Turakiewicz Beata | Środa | 7.00 - 8.00 | 30 |
42. | Uberman Joanna | Środa | 11.30 - 12.30 | 83 |
43. | Wawrzkiewicz Marta | Poniedziałek/Wtorek | 7.00 - 8.00/13.30 - 14.30 | 82 |
44. | Wojnar Sylwia | Środa | 11.30 - 12.30 | 12 |
45. | Woś Mirosław | Środa | 13.40 - 14.10 | 28 |
TERMINY KONSULTACJI DLA UCZNIÓW
W ROKU SZKOLNYM 2023/2024